środa, 1 kwietnia 2015

4dpt - ET4

Boję się. 
Bardzo się boję. Nic nie mogę zrobić. Jest lepiej niż poprzednio. Nie mam dużych wahań nastroju. Czekam. Z duszą na ramieniu czekam. Tak bardzo bym chciała żeby nam się udało, tyle wiary wlał we mnie ten bio... Ale boję się. Bardzo. To takie odległe, nierealne. Objawów się nie doszukuję. Wiem jak działa na mnie progesteron i niestety wszystko się powtarza, także nawet nie mogę nic przypisać ewentualnej ciąży. Nie mam apetytu, jestem senna, mam wrażliwe piersi gigant. Z "objawów" których nie mam, a na które jeszcze jest czas to ból nóg i węzeł chłonny.. To będzie zwiastowało porażkę. Choć brak ich nie oznacza sukcesu. Staram się mieć duży dystans do tego. Co ma być to będzie. Żyję w miarę normalnie. Dziś byłam u rodziców, na zakupach. Jutro muszę odebrać zamówienie i M po usunięciu zęba. W piątek trzeba coś zacząć przygotowywać do świąt. Może pójdę do spowiedzi. W sb. przyjedzie siostra, będę robić ciasta i inne smakołyki. Aaa i jeszcze święconka! A w niedzielę śniadanie z rodzicami, obiad razem u moich. Będzie wujek z naszym chrześniakiem kochanym, także posiedzimy trochę. I tak zleci... Poniedziałek, wtorek i będzie moja chwila prawdy na najbliższy rok. Oby to był szczęśliwy rok.


Oddychaj - Mikromusic

Oddychaj, Kochanie, oddychaj!
Trzymaj się mocno tego świata.
Nie zapominaj oddychać,
Nie zasypiaj, proszę, nie zasypiaj.
Oddychaj, Kochanie, oddychaj!
Przyniosę Ci wino i chleb.
Nie zapominaj, że jest ktoś taki
Dla kogo musisz oddychać.

Oddychaj, Kochanie, oddychaj!
Otworzę wszystkie okna na oścież.
Wiatr przyniesie Ci tyle powietrza,
Ażeby całe Twoje płuca napełnić.
Oddychaj, Kochanie, oddychaj!
Unoś pierś do góry.
Przy Tobie wciąż czuwam i czekam,
Bądź dzielny i... oddychaj!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co myślisz