poniedziałek, 12 października 2015

Pierwszy śnieg tej jesieni

A co to?! Wstaję a tu śnieg za oknem. Szok i niedowierzanie. Pierwszy śnieg w tym półroczu. Nie do końca jestem tym zachwycona, bo teraz to już w ogóle nie będę się ruszać z domu. Jak było słonecznie to nie raz się wybrałam na jakiś spacer czy do sklepu, a tak? Nawet pies popadł w depresję i sen zimowy z na tę okazję. Mam nadzieję, że jeszcze wróci kilka słonecznych dni. W końcu mamy dopiero połowę października. Synuś też od rana spokojny. Kilka kopniaczków podarował mamusi dla jej spokoju i chyba śpi dalej. 

Weekend był super. Piątek spędziłam u mamy, a wieczorem byłam u fryzjera. Mała zmiana a cieszy :) W sobotę przyjechali znajomi pomóc m montować kaloryfer, i takim oto sposobem było dwóch facetów na trzy ciężarne :) Nie mieli szans. Pojechaliśmy na pizzę i potem na koncert zespołu męża. Fajnie, miło spędzony czas w gronie znajomych. Podzieliliśmy się też szczęśliwą nowiną. Oby w życiu było więcej takich miłych dni. Bałam się trochę czy małemu nie będzie przeszkadzała głośna muzyka, ale na szczęście przespał cały koncert. 
W sobotę przyjechał też wujek z Warszawy więc niedzielę spędziliśmy z nim. Dostaliśmy prezencki dla synka w postaci pajacyka i dwóch bodów. Super jakość, piękny wzór. Już nie mogę się doczekać aż będę mogła ubrać w to małego. 

W ogóle bardzo mi lecą ostatnie tygodnie. Dopiero co zaczął się październik a tu już połowa. Zaraz będzie listopad i będę zamawiać rzeczy dla synka. Potem grudzień, święta i styczeń. Przywiozą mebelki i będę musiała wyprać i wyprasować ciuszki i co? I koniec. Luty. Będziemy rodzić. Cieszę się, że już mi się nie dłuży tak bardzo, ale teraz to leci ekspresowo. Ale to nic. Listę rzeczy do zgromadzenia mam, także spokojnie. Powolutku odhaczamy co trzeba. 

Ale póki co nie mogę się doczekać piątku i usg 4D. Bardzo się cieszę, że tak szybko będę mogła Cię znowu zobaczyć. Troszkę się martwię czy na pewno wszystko jest dobrze i czy masz zdrowe serduszko, ale wierzę że tak właśnie jest. Kocham Cię synku najmocniej na świecie. 


Pamiętać!
14.10 dentysta
16.10 usg 4D
21.10 okulista?
22.10 PUP
26.10 badania
28.10 wizyta
29.10 warsztaty Bezpieczny Maluch

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co myślisz