środa, 3 lutego 2016

37+5 Jestem gotowa :)

Tak, teraz już czekam tylko na Synka. Torby spakowane, ubranka 56-62 wyprane, wyprasowane, poukładane. Piorą się jeszcze większe, ale tak tylko żeby był porządek :) 
Nie boję się, nie denerwuję. Organizuję tylko jakoś czas, żeby w miarę szybko zleciało przynajmniej do poniedziałkowej wizyty. No chyba, że Synuś zechce wyjść wcześniej. Od kilku dni mam silne bóle pleców wieczorami, a dziś po raz pierwszy pojawiły się konkretne skurcze, ale teraz cisza. Zrobiłam trzy prania, poukładałam co trzeba, ugotowałam krupnik i zrobiłam ciasto. Teraz odpoczywamy. Tzn. ja, bo maleństwo się wierci i ćwiczy :) Tak bardzo KOCHAM i tak bardzo nie mogę się już doczekać, choć i tak czas starań i leczenia nauczył mnie wiele cierpliwości i pokory. Przydaje się teraz.

Co do szpitalnych toreb, to spakowałam zgodnie z wytycznymi ze szpitala:

  • MOJA TORBA
      • DOKUMENTY, BADANIA, KARTA CIĄŻY, WYNIK GBS
    • 2 koszule rozpinane z przodu
    • kapcie
    • klapki pod prysznic
    • 2 ręczniki kąpielowe
    • 6szt. podkładów na łóżko
    • 2 paczki podkładów poporodowych canpol - jedne na dzień, drugie na noc
    • ręczniki papierowe
    • 2szt. majtek wielorazowych siateczkowych
    • balsam do ust
    • maść na brodawki
    • wodę z dziubkiem
    • przybory toaletowe (szczoteczka, pasta, tonik do twarzy, żel do HI, żel do mycia, gumka do włosów, kremy do twarzy, podkład i tusz do rzęs - zamierzam się dobrze czuć ze sobą)
      • DODATKOWO:
        • laktator
        • ładowarkę
        • nakładki na piersi
        • ciepłe skarpetki
        • papier toaletowy
        • chusteczki higieniczne
        • euthyrox
        • aparat, kamera
  • TORBA SYNKA:
    •  rożek
    • 2szt. body z długim rękawem r. 56 
    • 2szt. śpiochów r. 56
    • 4szt. pajacyków cienkich r. 56
    • 1szt. pajacyk gruby r. 56
    • 1szt. kaftanik r. 62
    • 3 pary skarpetek
    • 2szt. czapeczek bawełnianych
    • 1 para niedrapek
      • pieluchy tetrowe białe 5szt.
      • pieluchy tetrowe kolorowe 4szt.
      • pielucha flanelowa 1szt.
      • chusteczki nawilżone 1 paczka - babydream
      • pieluchy jednorazowe - 1 paczka (30szt.)
      • linomag 
  •  TORBA NA WYJŚCIE ZE SZPITALA
    • body z długim rękawem
    • pajac gruby
    • czapeczka bawełniana
    • skarpetki grube
    • rękawiczki
    • chustka pod szyjkę
    • czapeczka gruba
    • kombinezon
    • koc gruby
      • lipobase do twarzy
        • DODATKOWO:
        • 4szt. pampersów
        • 3szt. pieluszek tetrowych
        • mata do przewijania

 I powiem tak... lista długa, ale jakoś zgrabnie się zmieściłam. Wygodniej byłoby gdyby rzeczy dla maluszka jednak w szpitalu były, no ale nic nie zrobię :) Powinnam też spakować męża, ale że nigdy tego nie robię, to musi sobie chłopina sam poradzić. Jedyne o czym muszę pamiętać to żeby jakieś kanapki mu zrobić w razie nagłego głodu jak mu stres puści, bo jestem pewna, że będzie bardziej przejęty niż ja. 


4 komentarze:

  1. Czytam Twoja listę i muszę się dopakować :) o kilku rzeczach zapominałam... dzięki :)
    U nas dziś 38 tydzień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Ale zleciało :D Już niedługo będziecie mieli córcię przy sobie :)

      Zapytaj w szpitalu czy aby na pewno wszystko trzeba brać, bo są takie co dają ubranka, pieluszki, podkłady. Tam gdzie ja rodzę wszystko trzeba mieć swoje.

      Usuń
    2. Wy też :)

      nie wszystko swoje trzeba mieć.

      Usuń
  2. Długa lista :))) ale dokładna :)))) przyda się jak i mi wkońcu uda się zaciążyć :)))) już niedługo będziesz miała swoje wywalczone maleństwo przy sobie :) 5 transfer, 3 procedura, ostatnia szansa i akurat się udało :)))) prawdziwy cud :)))

    OdpowiedzUsuń

Napisz co myślisz